Przez trzy tygodnie kwietnia można było zgłaszać swoje propozycje na treść neonu, którego umieszczenie planowane jest na jednym z budynków osiedla Lokum Victoria przy ulicy Tęczowej. Uczestnicy zaskoczyli nas swoim zaangażowaniem – otrzymaliśmy ponad 1600 ciekawych prac, spośród których jury, w którego skład weszli przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, Fundacji Neon Side, Gazety Wrocławskiej oraz organizator – Lokum Deweloper, wyłoniło zwycięzców konkursu:
I miejsce: WROCŁAW. STO MOSTÓW – MILION UŚMIECHÓW
Autor: Dorota Rogacz
II miejsce: JASNE, ŻE WROCŁAW
Autor: Krzysztof Chrząstek
III miejsce: DOBRZE, ŻE JESTEŚ WE WROCŁAWIU
Autor: Danuta Stachowiak
Hasło już wybrane, czas na II etap!
Drugie zadanie konkursowe polega na graficznym opracowaniu wybranego przez Jury hasła: Wrocław. Sto mostów – milion uśmiechów. Swoją kreatywnością mogą wykazać się studenci uczelni artystycznych, graficy i artyści. Projekt musi być możliwy do zrealizowania w tradycyjnej technologii neonowej oraz zgodny z wymogami regulaminu konkursu.
Na przesłanie swojej pracy e-mailem na konkurs@lokumdeweloper.pl oraz dostarczenie jej do naszej siedziby uczestnicy drugiego etapu mają czas od 11 maja do 19 czerwca.
Wszystkie przesłane projekty neonów oceni jury konkursu, które wybierze zwycięską pracę. Jej autor otrzyma 3 000 zł.
Po zakończeniu konkursu wybrane projekty zostaną zaprezentowane na wernisażu, który odbędzie się w Galerii Neon Side we Wrocławiu przy ul. Ruskiej 46.
Nagroda specjalna
Dodatkowo w okresie od 20 do 26 czerwca na stronie gazetawrocławska.pl będzie trwało głosowanie czytelników, którzy wybiorą zwycięzcę nagrody specjalnej. Autor projektu neonu wybranego w internetowym plebiscycie otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł, a wśród głosujących zostaną rozdane nagrody rzeczowe: vouchery do wrocławskich instytucji kulturalnych: Hydropolis, Kina Nowe Horyzonty, Dolnośląskiego Centrum Filmowego, ZOO, Teatru Capitol.
Organizatorem konkursu „Kolej na neon” jest Lokum Deweloper, a partnerami Fundacja Neon Side Wrocław oraz Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Partnerem medialnym konkursu jest Gazeta Wrocławska.
Regulamin konkursu ze szczegółowymi zasadami do pobrania TUTAJ.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE!
Stwórz swoją wizytówkę, wykreuj neon, który na trwałe wpisze się w przestrzeń miejską Wrocławia!