Spośród tysięcy ofert wybierz tę, która najbardziej będzie Cię satysfakcjonowała – odpowiednia lokalizacja, cena, metraż, rozkład pomieszczeń i otoczenie.

Jeśli spodoba Ci się lokum
zobacz, na co należy zwrócić uwagę przed zakupem:

Solidność to rzecz najistotniejsza, będzie miała wpływ na komfort Twojego codziennego użytkowania. Dokonaj optymalnego wyboru między jakością i ceną.

Pamiętaj, że solidne materiały, rzetelne wykonawstwo i dobra jakość mają swoją cenę. Często im tańsza propozycja, tym niższy standard może oferować i taka ekonomia w dłuższej perspektywie się nie sprawdzi. Jeżeli trzeba, zasięgnij porad fachowców, odwiedź budowę, aby osobiście zobaczyć jak jest realizowana.

Zwróć uwagę na to, że w dzisiejszych czasach zastosowane nowoczesne technologie determinują precyzję wykonania, wymagają dbałości o detale oraz solidności wykonania prac już w pierwszych etapach realizacji inwestycji. Dzięki temu można się spodziewać dobrze wykonanej inwestycji wolnej od wad i usterek. Zwróć uwagę jak prowadzona jest inwestycja, czy postęp prac gwarantuje terminowe zakończenie i czy zaawansowanie sprzedaży lokali jest adekwatne. 

Spójrz na swoje wybrane lokum w szerszym kontekście – sprawdź jak zagospodarowane będą części wspólne, czy osiedle jest ogrodzone, monitorowane, jak wyglądają klatki schodowe, czy na osiedlu znajduje się zieleń. Zastanów się, czy lokalizacja będzie również atrakcyjna w przyszłości – w końcu nieruchomość to lokata kapitału. Mieszkania w dobrej lokalizacji, na osiedlu o wysokim standardzie są zawsze najbardziej poszukiwane przez kupujących i przez najemców.
 
Sprawdź infrastrukturę w okolicy, odwiedź nowe osiedle w różnych porach dnia i przy różnych aurach, przekonaj się, czy jest to bezpieczne miejsce. Sprawdź, jak miejsce skomunikowane jest z najważniejszymi dla Ciebie punktami w mieście. Pamiętaj, ceny mieszkań w dobrej lokalizacji rosną najszybciej, więc jeśli kiedyś będziesz chciał sprzedać mieszkanie, zrobisz to z korzyścią.

Zwróć uwagę na architekturę osiedla – czy jest przyjazna, interesująca, czy będzie Ci stale odpowiadała. Pamiętaj, że architektura, także będzie miała wpływ na przyszłą wartość Twojej nieruchomości, a tutaj sprawdzają się ponadczasowe trendy – klasyczna elegancja, prostota i styl.

Sprawdź czy firma, której powierzasz swój kapitał ma już na swoim koncie zakończone inwestycje, odwiedź je, porozmawiaj z mieszkańcami. Poszukaj opinii na temat dewelopera, sprawdź od ilu lat funkcjonuje na rynku, czy posiada certyfikaty rzetelności, wyróżnienia i nagrody.
Dowiedz się, jak jest finansowana inwestycja, w której zdecydowałeś się na zakup.

Odwiedź dewelopera w jego siedzibie lub w biurze sprzedaży i zapoznaj się z dokumentami firmy: wpisem KRS i sprawozdaniem finansowym. Poproś o przedstawienie dokumentów wybranej inwestycji: Księgi Wieczystej, Pozwolenia na Budowę oraz Projektu Architektoniczno-Budowlanego.

Sprawdź czy istnieje opcja wykończenia lokalu pod klucz.
Zapytaj, czy deweloper oferuje standardy wykończenia i w jakiej cenie, dowiedz się, co obejmuje każdy ze standardów, przejrzyj galerię poprzednich realizacji, zastanów się jaki styl i standard najbardziej Ci odpowiadają.
Opcja wykończenia wraz z zakupem nieruchomości to duża oszczędność czasu i pieniędzy. Rozważ ją.

Zorientuj się, czy deweloper Ci oferuje jakieś dodatkowe korzyści - rabaty i zniżki u firm partnerskich.

Jeżeli chcesz zakup nieruchomości sfinansować poprzez kredyt hipoteczny powinieneś sprawdzić swoją zdolność kredytową, zgromadzić potrzebną dokumentację do uzyskania kredytu hipotecznego, znaleźć odpowiedni bank lub wcześniej doradcę finansowego, i wreszcie czekać na decyzję kredytową.

Szukanie wiarygodnych pośredników, odwiedziny kolejnych banków, to żmudny proces. Sprawdź, czy deweloper może to zrobić za Ciebie, czy oferuje pomoc w uzyskaniu najlepszego kredytu. Warto skorzystać z pomocy, bo to skraca i upraszcza cały proces.

Jeśli chcesz sfinansować zakup ze sprzedaży nieruchomości, której jesteś właścicielem, musisz odpowiednio do tego podejść - dobrze oszacować nieruchomość, aby oferta była atrakcyjna dla potencjalnych nabywców. Znalezienie odpowiedniego biura pośrednictwa, stworzenie oferty, prezentacja nieruchomości potencjalnym nabywcom, to kolejne zadania, które stoją przed Tobą. Wielu deweloperów oferuje pomoc w tym zakresie, rozważ, czy nie lepiej skorzystać z pomocy specjalistów znających dobrze trendy i tendencje rynku.

Nie składaj wniosków do kilku banków samodzielnie – to może obniżyć Twoją zdolność kredytową!

Jeżeli jesteś pewien swojego wyboru, czas na podpisanie umowy rezerwacyjnej. Jest ona zawierana po to, abyś miał czas potrzebny do uzyskania pozytywnej decyzji kredytowej, a także stanowi gwarancję, że wybrane przez Ciebie lokum nie będzie oferowane do sprzedaży innym osobom.

Umowa rezerwacyjna jest wstępem do zawarcia umowy deweloperskiej, ale konieczność jej zawarcia zależy przede wszystkim od wymagań banku. Zazwyczaj jest ona warunkiem rozpoczęcia procedury kredytowej jeśli zamierzasz sfinansować zakup lokum właśnie poprzez kredyt.

Dobrze sformułowana umowa zawiera ostateczną cenę zakupu nieruchomości, termin podpisania umowy deweloperskiej, harmonogram wpłat, termin odbioru lokalu, termin zawarcia umowy końcowej oraz warunki odstąpienia od umowy, dotyczące obu stron.

Jeśli zakup nieruchomości finansujesz z kredytu hipotecznego, powinieneś odebrać od dewelopera komplet dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku kredytowego (w Twoim imieniu dokumenty może odebrać doradca kredytowy) i złożyć je w wybranym banku.

Czekanie na decyzję kredytową może trochę potrwać, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej następny krok, to podpisanie umowy deweloperskiej oraz zawarcie umowy na wykończenie, jeżeli wybrałeś taką opcję.

Pamiętaj!
Przy podpisywaniu umowy rezerwacyjnej powinieneś otrzymać od dewelopera wszystkie dokumenty wymagane ustawą deweloperską - prospekt informacyjny dotyczący wybranej przez Ciebie inwestycji oraz wzór umowy deweloperskiej.

Prospekt informacyjny to dokument, który zawiera wyczerpujące i pełne informacje na temat dewelopera, wybranej przez Ciebie inwestycji, gruntu, na którym powstaje przedsięwzięcie, planowanych inwestycji w promieniu 1 km, zamierzonym sposobie finansowania, kupowanym lokalu mieszkalnym, a także dotychczasowych przedsięwzięciach dewelopera.

Zrozumienie prospektu może być czasochłonne, musisz jednak zapoznać się z dokumentem dokładnie, aby mieć pełną jasność, że decyzja o zakupie mieszkania jest przemyślana, a wybór właściwy.

Umowa rezerwacyjna zobowiązuje Cię do wpłaty kaucji rezerwacyjnej. Wpłacenie przez Ciebie kaucji rezerwacyjnej daje Ci gwarancję, że wybrane lokum nie będzie oferowane do dalszej sprzedaży, zaś dla dewelopera jest potwierdzeniem Twojej gotowości do jego nabycia.

Na osiedlach budowanych przez Lokum Deweloper kaucja wynosi 6 000 zł brutto. Wyjątkiem jest osiedle Lokum Vena, gdzie wysokość kaucji to 9 000 zł brutto.

 

Jeśli zdecydowałeś się na zakup nieruchomości wraz z kompleksowym wykończeniem, teraz nadszedł moment na podpisanie stosownej umowy.

Umowa ta zawierana jest w formie osobnego dokumentu. Należność za wykończenie w wybranym przez Ciebie standardzie rozłożona jest na trzy raty:

  • 20% wartości zamówienia przed spotkaniem z architektem
  • 40% po akceptacji projektu, tuż przed zamówieniem materiałów​
  • 40% przed odbiorem wykończonego lokalu

Umowa zawiera zakresy usług, zakres dokumentacji projektowej, zakres materiałów dostępnych w danym standardzie, cennik dopłat do standardu, w przypadku zmian poszczególnych jego elementów oraz obowiązujące terminy. Jeśli zdecydujesz się na zmianę elementów standardu, do umowy dołączony zostanie aneks z terminem i kwota dopłaty.

Po podpisaniu umowy czeka Cię najprzyjemniejsza część - wybór materiałów oraz rozwiązań do Twojego lokum. Następnie architekt przedstawi Ci finalny projekt zawierający wszystkie wybrane przez Ciebie elementy. Zaakceptowany projekt, jest obowiązującym dokumentem, na jego podstawie odbywa się realizacja, o której terminie decyduje stan zaawansowania robót w budynku. Po zakończeniu prac odbywa się odbiór lokalu. Dostajesz rok rękojmi na wykończenie i na materiały.

Po podpisaniu umowy rezerwacyjnej oraz ewentualnie umowy o wykończenie pod klucz (jeżeli zdecydowałeś się na tę opcję), następuje podpisanie umowy deweloperskiej.

Ustawa z 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego wprowadziła obowiązek podpisania umowy deweloperskiej w formie aktu notarialnego. Dzięki temu Twoje prawa są w pełni chronione.

Umowa deweloperska jest umową zobowiązującą do podpisania Umowy Przenoszącej na Ciebie własność nieruchomości.

W jej treści znajdziesz dokładne oznaczenie wybranego przez Ciebie lokum, zobowiązanie dewelopera do przeniesienia na Ciebie własności lokalu oraz praw z nim związanych, a także m.in termin odbioru, zawarcia umowy przyrzeczonej, ustalenia dotyczące przysługujących Ci praw z tytułu rękojmi.

Na podstawie zawartej umowy deweloperskiej dokonywana jest wpłata za wybrany przez Ciebie lokal. W przypadku osób kredytujących zakup mieszkania, podpisanie umowy deweloperskiej jest warunkiem wypłaty środków z kredytu.

Odpowiednio skonstruowana umowa deweloperska, to gwarancja Twojego bezpieczeństwa i komfortu użytkowania nieruchomości. Bacznie ją przestudiuj i dopytaj o wszystkie ważne dla Ciebie punkty.

Podpisanie umowy deweloperskiej następuje we wskazaniej zazwyczaj przez dewelopera Kancelarii Notarialnej.

Przed datą podpisania umowy, deweloper skontaktuje się z Tobą drogą elektroniczną bądź telefonicznie i poinformuje o miejscu oraz dacie podpisania umowy oraz kosztach jej zawarcia.
Koszty podpisania umowy deweloperskiej rozłożone są po połowie - połowę płaci nabywca, połowę deweloper.

Pamiętaj!
Po podpisaniu Umowy deweloperskiej nie nabywasz jeszcze praw własności do swojego lokum.

Jednakże Notariusz, przed którym podpisałeś umowę deweloperską przesyła odpowiedni wniosek do Sądu Wieczystoksięgowego, który na jego podstawie ujawnia Twoje roszczenie o ustanowienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego i przeniesienie własności na Ciebie jako nabywcę. Z prawnego punktu widzenia oznacza to, iż zostałeś prawnie zabezpieczony, by skutecznie domagać się przeniesienia na Ciebie prawa własności do wybranego lokum.
Jeśli podpisałeś umowę deweloperską, a wszystkie wpłaty zostały dokonane, czas na najprzyjemniejszy etap całego procesu.

Jeśli już podpisałeś umowę deweloperską i uiściłeś wszelkie związane z tym opłaty czas na odbiór kluczy do Twojego lokum. Teraz deweloper poinformuje Cię o wyznaczonym terminie odbioru. Informacje tę dostaniesz drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztą tradycyjną.

Kopia protokołu odbioru Twojego lokalu (w obu przypadkach) zostanie przekazana Zarządcy nieruchomości. Od Zarządcy dostaniesz także informacje na temat wysokości Twoich opłat administracyjno-czynszowych. W ich skład wchodzą między innymi:

  • zaliczki na ciepłą, zimną wodę i ogrzewanie oraz odprowadzenie ścieków
  • opłata za użytkowanie, utrzymanie części wspólnych, wywóz nieczystości, ochronę, utrzymanie zagospodarowania terenu
  • wynagrodzenie Zarządcy

Teraz czas na podpisanie indywidualnych umów z dostawcami mediów - internet, telewizję kablową, telefon. Informacje na temat dostawców mediów na terenie Twojego osiedla dostaniesz także od Zarządcy. Pamiętaj już nie ma telewizji analogowej!

Jeżeli kupiłeś mieszkanie, przy jego odbiorze dostaniesz:

  • dwie wkładki i komplet niezbędnych kluczy, pilot do bramy wjazdowej na teren osiedla (opcjonalnie do hali garażowej), wizjer, chip do videodomofonu,
  • sporządzony na miejscu protokół przekazania lokalu, który zawiera informacje dotyczące stanu technicznego lokalu, stanu liczników (woda ciepła, zimna i ogrzewanie).
  • instrukcję użytkowania mieszkania oraz części wspólnych
  • zieloną kartę umożliwiającą podpisanie umowy z Tauron Polska Energia S.A. (ul. Mennicza 20) o dostawę energii elektrycznej.

Jeśli kupiłeś dom, przy jego odbiorze dostaniesz:

  • komplet niezbędnych kluczy, pilot do bramy wjazdowej i garażowej,
  • sporządzony na miejscu protokół przekazania lokalu, który zawiera informacje dotyczące stanu technicznego lokalu, stanu liczników (woda ciepła, zimna i ogrzewanie).
  • instrukcję obsługi pieca, stacji zmiękczania wody, bramy wjazdowej oraz kartę gwarancyjną pieca i bramy garażowej,
  • protokoły zdawczo-odbiorcze do Tauron Polska Energia S.A. (ul. Mennicza 20), PGNiG (ul. Gazowa 3), MPWiK (ul. Na Grobli 14/16 ) - potrzebne do przepisania indywidualnych umów z wyżej wymienionymi firmami.

Podpisanie umowy przenoszącej własność nabywanego lokalu w formie Aktu Notarialnego (nabycie nieruchomości)

Po odbiorze mieszkania czeka na Ciebie jeszcze kilka spraw - najistotniejsza to podpisanie Aktu Notarialnego przenoszącego na Ciebie prawo własności kupowanej nieruchomości. Potocznie Akt Notarialny przenoszący własność nosi nazwę Umowy Przenoszącej, Umowy Końcowej albo Umowy Sprzedaży. ​

Deweloper poinformuje Cię o wyznaczonym terminie podpisania Umowy Przenoszącej pocztą tradycyjną, elektroniczną bądź skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Drogą mailową deweloper prześle Ci następujące informacje:

  • potwierdzenie terminu, wraz ze wskazaniem adresu Kancelarii Notarialnej, w której podpisywana będzie Umowa
  • wysokość ponoszonych przez Ciebie kosztów podpisania Umowy Przenoszącej, ​
  • prośbę o wypełnienie i odesłanie załączonego formularza aktualizacyjnego Twoich danych osobowych, który jest konieczny do zawarcia Umowy. W formularzu należy uzupełnić informację dotyczącą m.in. wielkości udziałów oraz do jakiego majątku osobistego/wspólnego dopisana będzie zakupiona nieruchomość. Jest to istotne przede wszystkim wówczas, gdy stronami nabywającymi są np. małżonkowie lub osoby żyjące w związkach partnerskich.

W Umowie Przenoszącej Notariusz szczegółowo opisuje Twoje lokum – powierzchnię, rozkład pomieszczeń, cenę wraz z opisem stawki podatku od towarów i usług.

Ważne dla Ciebie jest to, że wraz z lokalem nabywasz również udział w nieruchomości wspólnej (tj. nieruchomości gruntowej). Obejmuje ona części wspólne budynku, w którym znajduje się Twoje lokum oraz części gruntu, na którym znajduje się budynek.

Dzięki temu, masz prawo do korzystania z części wspólnych, tak, jak Twoi przyszli sąsiedzi. Gospodarowanie częściami wspólnymi zajmie się powstała Wspólnota Mieszkaniowa.

W treści Umowy Przenoszącej deweloper ustanawia odrębną własność Twojego lokalu. Oznacza to, że wraz z momentem dokonania wpisu w księdze wieczystej, Twoje lokum staje się odrębną od budynku i gruntu, samodzielną nieruchomością lokalową, którą w przyszłości będziesz mógł np. sprzedać.

Jeżeli Twoje lokum jest częścią osiedla, którego budowa w dalszym ciągu trwa, deweloper poprosi Cię o wyrażenie zgody na dalsze prowadzenie prac budowlanych. Zgoda na to pozwoli mu na zagospodarowanie gruntu zgodnie z zobowiązaniami jakie złożył w umowie rezerwacyjnej i deweloperskiej. Umowa Przenosząca zawiera także informacje o Zarządcy, który będzie zarządzał powstałą Wspólnotą Mieszkaniową

Jeżeli zdecydowałeś się na zakup komórki lokatorskiej, w treści Umowy Przenoszącej Notariusz określa jej powierzchnię i położenie. Nabywasz komórkę lokatorską jako pomieszczenie przynależne do Twojego lokum i będzie ona opisana w księdze wieczystej założonej dla lokalu.

Istotne jest to, że ustanowienie odrębnej własności następuje bez obciążeń hipotecznych.

Jeżeli Twoje nowe lokum posiada taras lub ogródek, deweloper w Umowie Przenoszącej może ustanowić dla Ciebie prawo do wyłącznego korzystania z tej części nieruchomości. Będzie to dla Ciebie oznaczało, że pomimo, że taras i ogródek stanowią formalnie część nieruchomości wspólnej, będziesz miał wyłączne prawo do korzystania z nich. Pamiętaj jednak, ze musisz również respektować to samo uprawnienie innych nabywców.

Jeżeli zdecydowałeś się na zakup lokalu wraz z miejscem postojowym, deweloper może je wydzielić na dwa sposoby:

  • Poprzez ustanowienie na Twoją rzecz prawa do wyłącznego korzystania z miejsca postojowego w ramach nieruchomości wspólnej
  • Nabycie przez Ciebie udziału w hali garażowej (lokalu użytkowym) z ustaleniem prawa do korzystania tego miejsca postojowego.

W obu przypadkach opis miejsca postojowego i Twoje prawo, będą wpisane do księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości gruntowej albo do księgi wieczystej prowadzonej dla lokalu użytkowego. Tym nie musisz się martwić, o wpis zadba Notariusz.

Miejsce postojowe możesz kupić w dowolnym czasie, nawet po zawarciu Umowy Przenoszącej, sprawdź tylko, czy deweloper ma jeszcze w ofercie wolne miejsca postojowe. Warto się pospieszyć i sfinalizować zakup razem z Umową Przenoszącą.

Przed podpisaniem aktu notarialnego powinieneś poinformować dewelopera czy nabywasz nieruchomość samodzielnie (do majątku osobistego), czy do majątku wspólnego (w ramach tzw. małżeńskiej wspólności majątkowej).

  • Jeżeli dokonujesz zakupu samodzielnie, nowe lokum będzie w całości przypisane do Twojego majątku osobistego.
  • Jeśli zakupu dokonujesz wraz z małżonkiem, w ramach małżeńskiej wspólności majątkowej, zakup przypisany zostaje do majątku wspólnego i nie określa się w Umowie Przenoszącej wielkość udziałów, ponieważ są one równe.
  • W przypadku małżonków posiadających rozdzielność majątkową, nabyte lokum przypisane zostaje do majątków osobistych każdego z nich, gdyż nie posiadają oni majątku wspólnego. W Umowie Przenoszącej zostaną określone wielkości udziałów dla każdego z małżonków. Co istotne, można określić udziały w różnej proporcji, można także nabywany lokal przypisać do majątku tylko jednego z małżonków.
  • Jeśli nabywasz lokum będąc w związku partnerskim, zostanie ono przypisane do majątków osobistych obojga partnerów. W Umowie Przenoszącej określone zostaną wielkości nabywanych udziałów przez każdego z kupujących. Podobna sytuacja występuje również, gdy nabycia dokonują np. rodzice razem z dzieckiem.

Jeżeli zakup Twojego lokum jest finansowany przez kredyt bankowy, konieczne będzie ustanowienie zabezpieczenia na rzecz banku, w postaci hipoteki.

  • Może się zdarzyć, że wniosek o ustanowienie hipoteki złoży bank kredytujący. Jest to dla Ciebie wygodniejsze.
  • Jeżeli jednak bank nie składa wniosku o ustanowienie hipoteki, możesz zaoszczędzić sobie formalności i za opłatą, zlecić to Notariuszowi, przed którym zawierana będzie Umowa Przenosząca. W tym celu powinieneś wystąpić do banku i uzyskać oświadczenie banku o ustanowieniu hipoteki oraz dostarczyć je deweloperowi jeszcze przed podpisaniem Umowy.
  • Możesz także samodzielnie złożyć wniosek.

O czym należy pamiętać po podpisaniu Umowy Przenoszącej własność nabywanego lokalu

Jeżeli zakup swojego nowego lokum finansowałeś z kredytu hipotecznego i nie skorzystałeś z opcji ustanowienia hipoteki przez Notariusza, pamiętaj o kilku czekających Cię formalnościach:

  • Aby zaoszczędzić na ubezpieczeniu kredytu hipotecznego, w celu skutecznego ustanowienia hipoteki na zakupionym przez Ciebie lokalu jak najszybciej zgłoś nabycie nieruchomości (podpisanie umowy końcowej) do banku kredytującego. Bank wystawi Ci oświadczenie o ustanowieniu hipoteki.
  • W IV Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego przy ul. Komandorskiej 16, we Wrocławiu złóż odpowiedni wniosek wraz z oświadczeniem o ustanowieniu hipoteki i opłatą sądową (200 zł za jedną wpisywaną hipotekę). ​ Zwróć uwagę czy Twój bank kredytujący, nie złożył za Ciebie tego wniosku.
  • Udaj się do Urzędu Skarbowego właściwego dla miejsca zameldowania i złożyć pit PCC 3 (podatek od czynności cywilnoprawnych od ustanowienia hipoteki) wraz z opłatą (stawka podatku zależy od kwoty zabezpieczonej wierzytelności - 0,1% lub wynosi 19 zł)

Jeśli finansowałeś zakup ze sprzedaży innej nieruchomości pamiętaj o tym, że należy w Urzędzie Skarbowym właściwym dla miejsca zameldowania rozliczyć PIT 39 (jeśli to małżonkowie wspólnie dokonali sprzedaży nieruchomości, która była ich wspólną własnością, powinni złożyć dwie deklaracje)

W terminie 14 dni od podpisania, zgłoś się z aktem notarialnym do Urzędu Miasta, Wydział Podatków i Opłat, Centrum Obsługi przy ul. Kotlarskiej 41 we Wrocławiu, w celu wypełnienia druku IN-1 (podatek od nieruchomości). Wymiar podatku w formie decyzji, zostanie przesłany listem poleconym na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Opłatę tą ponosi się co roku.

​Teraz jeżeli chcesz, możesz zameldować się w swoim nowym lokum. Aby tego dokonać, udaj się z aktem notarialnym do Urzędu Miejskiego Wrocław do oddziałów przy ul. Kotlarskiej 41, PL. Nowy Targ 1/8 lub ul. G. Zapolskiej 4.
Wszystkie oddziały czynne są od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do godziny 17:15.

Krok po kroku

Sprzedaż mieszkań na bardzo korzystnych warunkach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Dlaczego warto?

  • Lokum Deweloper to firma z tradycjami i ogromnym doświadczeniem, istniejemy od 2004 roku. Nasze doświadczenie gwarantuje bezpieczną inwestycję i rzetelne wykonanie.
  • Solidność. Wywiązujemy się z umów - na bieżąco informujemy naszych Klientów o postępach prac. Dbamy o nieruchomości również po oddaniu ich do użytkowania.
  • Oferujemy mieszkania w atrakcyjnych cenach. Doradcy finansowi, z którymi współpracujemy pomogą wybrać najkorzystniejsze warunki na sfinansowanie wymarzonego mieszkania.
  • Projektując osiedla, uwzględniamy również części wspólne - nasze osiedla są pełne zieleni, z dodatkowymi atrakcjami jak fontanna, na każdym osiedlu znajdują się bezpieczne place zabaw - dbamy, żeby otoczenie było bardzo przyjazne.
  • Dbałość o najwyższą jakość oraz staranność wykonania - cechuje każdy nasz projekt.
  • Przemyślane rozkłady kreowanych pomieszczeń. Dzięki temu możesz urządzić mieszkanie dogodnie i komfortowo.
  • Budowane przez nas mieszkania są zawsze sytuowanie w dogodnej lokalizacji ze świetną komunikacją i wygodnym dojazdem.
  • Zależy nam na bezpieczeństwie naszych mieszkańców, dlatego projektujemy osiedla strzeżone.

Nowe budownictwo - oczywiście!

Od wielu lat tworzymy niepowtarzalne miejsca, które cieszą wygodą i funkcjonalnością. Nasze osiedla zostały zaprojektowane z myślą o komforcie swoich przyszłych mieszkańców. Funkcjonalnie rozplanowane przestrzenie, najwyższa jakość materiałów i eleganckie detale sprawiają, że utrzymane w nowoczesnej estetyce osiedle stanie się idealnym miejscem do życia. Przekonaj się.

Zobacz nasze nieruchomości online!