Wrocław, Krzyki, ul. Międzyleska/Gazowa Kliknij aby zobaczyć na mapie

wróć do listy

Najlepsze! Na Krzykach! Na di Trevi!

Lokum di Trevi to bezpieczne, nowoczesne i zielone osiedle położone blisko centrum z własnym zapleczem handlowo – usługowym i niezawodną komunikacją. Inwestycja znajduje się w dzielnicy Krzyki, w pobliżu  głównych arterii miasta – ulicy Armii Krajowej i  Bardzkiej. Doskonała lokalizacja osiedla sprawia, że jest to najlepsze miejsce do zamieszkania na południu Wrocławia.

 

Lokum di Trevi realizowane jest etapowo:

  • Etap VI – mieszkania od 36 m2 do 69 m2, zakończenie realizacji - II kwartał 2017 r.
  • Etap VII – mieszkania od 28 m2 do 94 m2, zakończenie realizacji - III kwartał 2017 r.
  • Etap VIII - mieszkania od 31 m2 do 90 m2, zakończenie realizacji - IV kwartał 2018 r.

 

Najlepsze rozwiązania  dla inwestora i dla rodziny

Na przyszłych mieszkańców czekają metraże o funkcjonalnych układach.

  • Przestronne 4 pokoje z dużym salonem w lokum o metrażu od 80 mkw to wspaniała przestrzeń o apartamentowym charakterze, która jest niezwykle atrakcyjną i wygodną alternatywą dla domu.
  • Komfortowe mieszkania 3-pokojowe – świetny układ na 55 mkw – ze słonecznym salonem o powierzchni 21 mkw i dwiema przytulnymi sypialniami to idealny metraż dla rodzin.
  • 2 wygodne pokoje z osobną kuchnią lub aneksem kuchennym to najlepszy wybór dla osób wchodzących w dorosłe życie lub planujących zakup inwestycyjny.
  • Dostępne są również mieszkania z możliwością funkcjonalnej zmiany układu na ekonomicznym metrażu (ok. 50 mkw) z 2 pokoi z osobną kuchnią na 3 pokoje z praktycznym aneksem kuchennym.
  • Wszystkie mieszkania posiadają przestronne balkony.
  • Budynki wyposażone są w cichobieżne windy i system profesjonalnego monitoringu.

Już dziś poczuj się jak mieszkaniec Lokum di Trevi – zajrzyj do mieszkania wzorcowego.

 

Wizualizacja dziedzińca w VII etapie osiedla Fontanna na osiedlu Lokum di Trevi

 

Najlepsza komunikacja

Szukasz mieszkania w cichej i kameralnej lokalizacji, a jednocześnie nie chcesz rezygnować z życia w mieście? Wrocław - Krzyki to spokojna i zielona okolica – właśnie tam powstaje nasze osiedle Lokum di Trevi - etap VI, VII i VIII.

Wrocławianie cenią Krzyki jako enklawę ciszy oraz miejsce o przyjemnej aurze, którego położenie pozostaje w bezpośredniej bliskości centrum.

Osiedle znajduje się pomiędzy ulicami Tarnogajską, Klimasa, Międzyleską i Gazową. Lokalizacja nieopodal jednych z głównych arterii Wrocławia - ulic Armii Krajowej i Bardzkiej, pozwala mieszkańcom Lokum di Trevi na łatwe dotarcie do różnych części miasta. Mobilności sprzyja również doskonała komunikacja, dzięki której dostaniemy się szybko w każdy zakątek Wrocławia. Przystanki tramwajowe i autobusowe znajdują się w bezpośrednim otoczeniu osiedla.



Plac Dominikański

14 minut

Rynek

16 minut

Dworzec Główny PKP

15 minut

Plac Grunwaldzki

17 minut

Park Tarnogajski

3 minuty

Wrocławski Park Wodny

8 minut

Uniwersytet Medyczny

7 minut

Uniwersytet Ekonomiczny

10 minut

ZOO

19 minut




W okolicy osiedla znajdują się również atrakcyjne tereny zielone Park Wschodni oraz powstający Park Tarnogajski.

Szybkim i wygodnym zakupom sprzyja Pasaż di Trevi zlokalizowany we wcześniejszym etapie inwestycji, w którym znajdziemy  liczne punkty handlowo-usługowe. W pobliżu zlokalizowanych jest także wiele marketów oraz centrum handlowe Gaj i Family Point.

Wrocław w tym rejonie ma bardzo dobrze rozwiniętą infrastrukturę miejską. W okolicy znajduje się szkoła podstawowa i kościół. Doskonała lokalizacja osiedle sprzyja szybkiemu dotarciu do szkoły, pracy, na uczelnię, zakupy czy do centrum handlowego.

Wybór mieszkania blisko centrum, z doskonałą komunikacją i rozbudowaną infrastrukturą usługowo – handlową to najlepszy zakup inwestycyjny, który stanowi solidną lokatę kapitału na długie lata.

 

Najlepsza lokalizacja

Osiedle Lokum di Trevi położone jest w cichej i spokojnej okolicy, a sąsiedztwo kluczowych węzłów komunikacyjnych i głównych arterii miasta sprawia, że dotarcie do innych dzielnic Wrocławia jest szybkie i bardzo wygodne. Przy osiedlu znajdują się przystanki (linie nr 8, 31 i 32) oraz przystanki autobusowe (linie nr 100, 125, 134, 136, 145, 325 oraz linia nocna nr 245, którą dojechac można na Dworzec Główny, Rynek, Pl. Jana Pawła II, Popowice czy Kozanów). Mieszkańcy osiedla mogą dotrzeć do szkoły, pracy czy na zakupy w zaledwie kilka lub kilkanaście minut!

 

Zdjęcie Pasażu di Trevi  

Najlepszy sposób na relaks

Unikatowy charakter osiedla podkreśla elegancka architektura oraz  wyjątkowe miejsca do wypoczynku i zabawy. Dla najmłodszych mieszkańców przygotowane zostały bezpieczne, tartanowe place zabaw. Na przestronnych dziedzińcach zaprojektowano fontanny oraz profesjonalnie zaaranżowane strefy zieleni z unikatową roślinnością – berberysami, hortensją, lawendą czy tawułą japońską. Zielona, zaciszna przestrzeń jest fantastycznym miejscem relaksu dostępnym tylko dla mieszkańców. W pobliżu osiedla zlokalizowany jest również Park Wschodni oraz powstający Park Tarnogajski.

Najlepszy sposób na szybkie i wygodne zakupy

Przy ulicy Tarnogajskiej znajduje się Pasaż di Trevi. Sklep spożywczy, kwiaciarnia, restauracje, piekarnia czy salon urody to tylko niektóre punkty usługowo – handlowe, z których mogą korzystać mieszkańcy. Dzięki temu drobne zakupy czy wizyta u fryzjera nie wymaga dojazdu do innych dzielnic miasta – osiedle jest samowystarczalne, a jego mieszkańcy mogą cieszyć się oszczędnością czasu i komfortem.

Standard mieszkań i osiedla

Lokum di Trevi to eleganckie osiedle o podwyższonym standardzie. Inwestycję stanowi zespół budynków wielorodzinnych z lokalami usługowymi, garażami podziemnymi i naziemnymi, miejscami postojowymi oraz zagospodarowaniem terenu. Każdy budynek wyposażony jest w cichobieżne windy i system monitoringu oraz wideodomofony. We wszystkich mieszkaniach znajdują się antywłamaniowe drzwi wejściowe, a w tych zlokalizowanych na parterze dodatkowo instalujemy rolety zewnętrzne.

W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowaliśmy bezpieczne, tartanowe place zabaw, fontanny oraz wyjątkowe miejsca do odpoczynku i relaksu.

Strefy zieleni są zaaranżowane z niezwykłą starannością. Tworzy je wysokiej jakości roślinność  (berberys, hortensja, lawenda wąskolistna czy tawuła japońska).

Elegancję osiedla podkreśla elewacja budynków, wykonana z wysokiej jakości materiałów, w słonecznej i przyjaznej kolorystyce – odcienie żółci, bieli i szarości.

 

Pobierz standard wykonania Pobierz

Standard mieszkań i osiedla

Opis inwestycji
Znajdź swoje Lokum
Filtruj:
Sortuj po:
Ilość wyników na stronę:
dodaj do porównanie
Dane mieszkania Status Cena brutto
TOP WOW BRANŻA: {{ local.field_industries.und[0].taxonomy_term.name }}
{{local.field_ref_inwestycja.und[0].node.title}} {{local.title}}
Metraż: {{local.field_yardage.und[0].value}} m2 Ilość pokoi: {{ local.field_rooms.und[0].value}}/{{ local.field_rooms.und[1].value}}{{ local.field_rooms.und[0].value}} Piętro: {{local.field_level.und[0].value}}parter Balkon: {{area.value}} m2 Ogród: {{area.value}} m2 Taras: {{area.value}} m2 Etap: {{local.field_stage.und[0].taxonomy_term.name}}{{(local.field_stage.und[0].taxonomy_term.description) ? ' - '+ local.field_stage.und[0].taxonomy_term.description : null}} {{local.field_status.und[0].taxonomy_term.name}} {{local.field_promotion_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_promotion_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 {{local.field_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 {{local.field_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 -
+

Mieszkania, które mogą Cię zainteresować:

Dane mieszkania Status Cena brutto
TOP WOW BRANŻA: {{ local.field_industries.und[0].taxonomy_term.name }}
{{local.field_ref_inwestycja.und[0].node.title}} {{local.title}}
Metraż: {{local.field_yardage.und[0].value}} m2 Ilość pokoi: {{ local.field_rooms.und[0].value}}/{{ local.field_rooms.und[1].value}}{{ local.field_rooms.und[0].value}} Piętro: {{local.field_level.und[0].value}}parter Balkon: {{area.value}} m2 Ogród: {{area.value}} m2 Taras: {{area.value}} m2 Etap: {{local.field_stage.und[0].taxonomy_term.name}}{{(local.field_stage.und[0].taxonomy_term.description) ? ' - '+ local.field_stage.und[0].taxonomy_term.description : null}} {{local.field_status.und[0].taxonomy_term.name}} {{local.field_promotion_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_promotion_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 {{local.field_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 {{local.field_price_tax.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} {{local.field_price_tax_m2.und[0].value | currency : '' | commaToSpace}} zł/m2 -
+
Znajdź swoje Lokum
Znajdź w 3D
Znajdź w 3D
Lokalizacja inwestycji
Pokaż trasę dojazdu do:
Przystanki tramwajowe
Przystanki autobusowe
Zdrowie, uroda, rekreacja
Sklepy
Szkoły i przedszkola
Urzędy

Osiedle Lokum di Trevi położone jest w cichej i spokojnej okolicy, a sąsiedztwo kluczowych węzów komunikacyjnych i głównych arterii miasta sprawia, że dotarcie do innych dzielnic Wrocławia jest szybkie i bardzo wygodnePrzy osiedlu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe (linie nr 8, 100, 125, 134, 136, 145, 325, linia nocna nr 245), którymi dojechac można na Dworzec Główny, Rynek, PL. Jana Pawła II, Popowice czy Kozanów. Mieszkańcy osiedla mogą dotrzeć do szkoły, pracy czy na zakupy w zaledwie kilka lub kilkanaście minut!


Tramwaj nr 8

Dworzec Główny PKP, Galeria Dominikańska, UWr

Autobus nr 125, 325

Dworzec Główny PKP, FAT, Poczta Polska

Autobus nr 145

Dworzec Główny PKP, Plac Grunwaldzki, Hala Stulecia, Bartoszowice

Autobus nr 134

Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Grabiszyńska, Nowy Dwór

Autobus nr 136

Ul. Świeradowska, Uniwersytet Medyczny, Wrocławski Park Technologiczny, Kozanów

Autobus nr 100

Ul. Opolska, ul. Starodworska, Mokry Dwór

Autobus nr 245

Dworzec Główny, Rynek, Pl. Jana Pawła II, Popowice (linia nocna)




 

Lokalizacja inwestycji
Galeria
Tramwajem na Tarnogaj

Mkną po szynach niebieskie tramwaje, między centrum a Tarnogajem… - choć ten fragment słynnej „Wrocławskiej piosenki” w oryginale brzmi nieco inaczej, z pewnością mógłby stać się fragmentem niezapomnianego przeboju. Przede wszystkim dlatego, że położone na Krzykach osiedle od chwili znalezienia się w granicach miasta było skutecznie włączone do jego komunikacyjnego krwioobiegu. 

Gdy w roku 1904 podwrocławska wieś Dürrgoy (dziś Tarnogaj) stała się częścią Wrocławia, po jego ulicach jeździły już pierwsze tramwaje elektryczne. Stolica Dolnego Śląska była pierwszym miastem na terenach dzisiejszej Polski, które posiadało tak nowoczesną sieć komunikacji zbiorowej. Obsługiwały ją trzy różne przedsiębiorstwa, wykorzystujące w zdecydowanej większości tramwaje elektryczne, choć na niektórych trasach wciąż jeszcze można było spotkać tramwaje konne. – Warto mieć świadomość, że tramwaj był w tamtych czasach wykorzystywany przez mieszkańców nie tylko do poruszania się po mieście, ale w dużej mierze jako środek transportu na łono natury i tereny rekreacyjne – mówi Halina Okólska z Muzeum Miejskiego Wrocławia. – Dlatego właśnie pierwsza linia konna biegła spod gmachu głównego poczty na ulicę Parkową, a pierwsza linia elektryczna połączyła ulicę Grabiszyńską z Rakowcem.

Tramwaj konny przy ZOO

Krok po kroku, przystanek po przystanku

Tarnogaj w założeniach urbanistycznych miał być wygodnym i nowoczesnym osiedlem robotniczym. Dlatego musiał zostać dobrze skomunikowany z centrum miasta. Już w 1901 roku tramwajem można było dotrzeć do końca ulicy Hubskiej, graniczącej z planowanym dopiero osiedlem. Później linia była stopniowo wydłużana – w 1922 roku do końca ulicy Pięknej, a w 1930  aż do Gazowej. – Miało to duże znaczenie również ze względu na istniejącą na Tarnogaju od 1905 roku gazownię, do której planowano nawet uruchomić kursy tramwaju towarowego wożącego koks – mówi Bronisław Zathey, wrocławski przewodnik miejski. – Nie byłaby to sytuacja wyjątkowa, bo przed wojną tramwaje były często wykorzystywane do transportu różnych towarów na terenie miasta.

Tabor wykorzystywany w przedwojennym Breslau składał się głównie z wagonów produkowanych przez miejscowe zakłady Linke-Hofmann. Dzięki miłośnikom dawnej komunikacji miejskiej odrestaurowane modele Berolina oraz LH Standard można spotkać na wrocławskich szlakach także dziś. Zabytkowe składy turystyczne kursują jako „Jaś i Małgosia” (Berolina) oraz „Baba Jaga” i „Juliusz” (LH Standard).

Jaś i Małgosia, czyli zabytkowe wagony Berolina

Nowocześnie i wygodnie

W 1939 roku „tarnogajska” linia numer 6 łączyła „gazowy” Tarnogaj z „lotniczym” Gądowem, na którym znajdowało się pierwsze wrocławskie lotnisko. – Warto w tym miejscu dodać, że Tarnogaj miał już wcześniej ciekawą historię quazi-tramwajową – mówi Tomasz Sielicki, badacz historii komunikacji miejskiej we Wrocławiu Przez jego teren przebiegała w latach 1912-1914 bezszynowa kolej elektryczna z Wilczego Kąta do Brochowa. Był to pewien eksperyment, który jednak możemy nazwać pierwszym i jak na razie jedynym w historii Wrocławia trolejbusem.  

Tramwaj linii nr 6 w drodze z Tranogaju na Gądów

Rozwinięta i wygodna komunikacja miejska już przed wojną była więc jednym z największych atutów Tarnogaju. –  Projekt urbanistyczny i koncepcja komunikacyjna Tarnogaju powstały na początku XX wieku z myślą o przemysłowym charakterze tej części miasta. Z czasem pierwotne założenia zmieniły się i dziś Tarnogaj spełnia kryteria atrakcyjnego, rodzinnego osiedla miejskiego. Bliskość Parku Wschodniego oraz ogródków działkowych znajdujących się przy ul. Gazowej daje mieszkańcom możliwość wypoczynku wśród zieleni – potwierdza Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper.

Przed wojną było ich we Wrocławiu ponad 900, ale w 1945 roku na miejskie szlaki wróciła niecała setka. Mimo to wrocławskie tramwaje szybko odzyskały swoją pozycję, ponownie stając się nie tylko ulubionym środkiem transportu wrocławian, ale także jednym z symboli miasta. Na Tarnogaj powróciły w 1948 roku i od tego czasu są nieodłącznym elementem krajobrazu osiedla.    

Działania wojenne na terenie Festung Breslau sprawiły, że wrocławski tabor i infrastruktura tramwajowa zostały zniszczone w ok. 80%. Ich odbudowa była jednym z wielu zadań stojących przed nowymi mieszkańcami miasta. Pierwszy tramwaj wyjechał na ulice dość szybko, bo już 22 lipca 1945, a linia nr 1 połączyła Biskupin z zajezdnią przy ul. Słowiańskiej. Sporym wyzwaniem okazało się także zebranie i edukacja nowej obsługi taboru. – Duże zasługi mieli w tym zakresie niemieccy specjaliści, którzy zostali we Wrocławiu – zwraca uwagę Janusz Korzeniowski, historyk wrocławskiej komunikacji miejskiej. – Przeszkolili wielu polskich motorniczych, przed wojną pracujących we Lwowie, Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Kolorowa tradycja

Zupełnie nowym elementem wrocławskich tramwajów była ich kolorystyka. W przedwojennym Breslau, podobnie jak w innych niemieckich miastach, obowiązywała barwa piaskowa. Po wojnie wybór padł na kolor niebieski, z początku głównie ze względów praktycznych. – Taka farba była po prostu dostępna. W przeciwieństwie do pierwotnie planowanej, ale deficytowej czerwonej, obficie wykorzystywanej w tamtych czasach ze względów politycznych – zwraca uwagę Janusz Korzeniowski. Polityka dała o sobie znać ponownie w 1952 roku, gdy zarządzono przemalowanie taboru właśnie na kolor czerwony. Jednak od lat 70-tych na tory stopniowo wracały tramwaje niebieskie, a pierwszym z nich był model 102 Na, zbudowany dla uczczenia 25. rocznicy „powrotu Ziem Odzyskanych do macierzy”. – To o nim właśnie śpiewała Maria Koterbska w niezapomnianej „Wrocławskiej piosence” – wyjaśnia Korzeniowski.

Zabytkowy tabor w nieczynnej zajezdni Popowice

Po ryby i do pralni

Linie kursujące na Tarnogaj od zawsze cieszyły się dużą popularnością nie tylko wśród mieszkańców osiedla. Można nimi było bowiem dotrzeć do gazowni oraz wielu zlokalizowanych w okolicy zakładów przemysłowych, w tym m.in. pralni spółdzielni mieszkaniowej Tęcza i… centrali rybnej. Elementem tradycyjnie już wyróżniającym Tarnogaj na tramwajowej mapie Wrocławia stało się w międzyczasie zakończenie biegnącej przez osiedle linii. Do lat 70-tych ubiegłego wieku była nim jedyna w mieście końcówka, na której tramwaje mogły zawracać dzięki systemowi zwrotnic i bocznych torów, układających się w trójkąt. – Zastąpiono go rozwiązaniem również oryginalnym i niespotykanym, a mianowicie pętlą okrążającą znajdujące się w niej dwie bliźniacze kamienice mieszkalne, wybudowane przed wojną z myślą o pracownikach gazowni – wyjaśnia Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. sprzedaży firmy Lokum Deweloper, której budowane właśnie osiedle Lokum di Trevi znajduje się niedaleko pętli. – Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że to symboliczny węzeł pokazujący, jak mocno tramwaje były i są związane z Tarnogajem i jego mieszkańcami.

Tramwaj nr 8 w drodze na pętlę tramwajową położoną przy osiedlu Lokum di Trevi

Obecnie po Wrocławiu kursuje 20 linii tramwajowych, obsługiwanych przez 225 składów. Wśród nich większość stanowią wagony 105 Na wyprodukowane przez chorzowski Konstal oraz ich zmodernizowane przez wrocławski Protram wersje 105 NWr. Na ulicach spotkać można także Škody wytwarzane w czeskim Pilznie, bydgoskie Pesy i poznańskie Moderusy. Nie brakuje także pojazdów  rdzennie wrocławskich – modele Protram 204WrAs i 205WrAs to pierwsze po wojnie tramwaje wybudowane od podstaw we Wrocławiu. Część z nich kursuje także na linii nr 8, którą można się dziś wybrać na Tarnogaj. Osiedle tradycyjnie już połączone jest z historycznym centrum miasta, a dalej z Karłowicami. I choć kursy z każdym rokiem obsługują coraz nowsze składy, podróżując tarnogajskim szlakiem niezmiennie można poczuć się częścią niezwykłej tramwajowej historii Wrocławia.

 

 

Tramwaj z wagonem letnim bez burt ma Moście Oławskim                                   Przedwojenny wagon należący do jednego z operatorów sieci tramwajowych

 

Przewożenie dzieci pracowników MPK do zakładowego żłobka                             Przedwojenny tramwaj z reklamą

 

Tramwaj Konstal 102 Na w drodze z Tranogaju na Pilczyce                                    Protram 205 WrAs - ostatni tramwaj produkowany po wojnie we Wrocławiu

 

Archiwalne zdjęcia pochodzą z archiwum prywatnego P. Janusza Korzeniowskiego

 

 

 

Tramwajem na Tarnogaj
Strefa korzyści
Znajdziemy dla Ciebie
wymarzone mieszkanie



Mieszkania na sprzedaż – Wrocław Krzyki (Lokum Di Trevi)

Lokum di Trevi do jedna z czterech inwestycji mieszkaniowych, które jako Lokum Deweloper od kilku lat realizujemy z powodzeniem we Wrocławiu. Nasze osiedle to przede wszystkim doskonały projekt bezpiecznego i nowoczesnego osiedla z bogatym zapleczem handlowo – usługowym i dogodnym dojazdem do centrum miasta. Osiedle di Trevi zostało nagrodzone w plebiscycie na Osiedle 25-lecia zorganizowanym przez Gazetę Wrocławską w kategorii osiedle przyjazne mieszkańcom.

Nowe mieszkania na sprzedaż Wrocław Krzyki

Chcesz dołączyć do grona szczęśliwych mieszkańców naszego osiedla? Nic nie stoi na przeszkodzie, tym bardziej, że w poprzednim roku udostępniliśmy 352 nowe mieszkania na sprzedaż. Co więcej, ruszyliśmy ze sprzedażą VIII etapu inwestycji, w ramach której powstanie 233 nowych lokali. 
W ofercie znajdują się mieszkania od 28 m² do 94 m² - każdy znajdzie więc coś dla siebie.
Na przyszłych mieszkańców czekają mieszkania o sprawdzonych układach - 2 lub 3 pokoje z aneksem oraz 3 pokoje z oddzielną kuchnią dla ceniących sobie tradycyjne rozwiązania, dostępne są również kawalerki i mieszkania 4-pokojowe.

Dlaczego mieszkania deweloperskie Lokum di Trevi to najlepszy wybór?

Wszystkie inwestycje realizowane przez Lokum Developer charakteryzują się wysokim standardem wykonania, optymalnym układem pomieszczeń oraz nowoczesnym podejściem do architektury i budownictwa. Współpracujemy z najlepszymi pracowniami architektonicznymi, dzięki czemu wszystkie zrealizowane przez nas inwestycje są dopracowane w najmniejszych detalach.
Dowiedz się, dlaczego warto zamieszkać na osiedlu Lokum di Trevi:
•    wszystkie mieszkania posiadają przestronne balkony
•    budynki wyposażone są w system videodomofonów oraz cichobieżne windy
•    w trosce o bezpieczeństwo zapewniamy monitoring osiedla
•    oferujemy podziemny garaż i miejsca parkingowe
•    przestronne dziedzińce i stylowe fontanny
•    place zabaw dla dzieci i strefy zieleni

Deweloper Wrocław Krzyki

Sprawdź koniecznie ofertę mieszkań w Internecie i zapytaj o nasze najnowsze promocje.